Ny hverdag, nye muligheter!

Hei mandag!

Fikk plutselig lyst til å titte innom bloggen som jeg ikke har fått mulighet til å prioritere på en god stund. Er det ikke rart hvordan livet plutselig tar nye uante retninger? Det har den gjort for meg det siste året. Denne bloggen ble startet som en del av skolearbeidet på Tunsberg Medisinske skole og jeg var stort sett overbevist hele veien om at det var terapeut jeg ville jobbe som. Vi fikk trent oss en del på dette i løpet av studiet og siste halvdel av studiet fikk jeg henvendelser gjennom bloggen og tok ernæringsterapioppdrag. Jeg fikk noen kjempefine erfaringer og nok en gang fikk jeg se i praksis at små endringer i hverdagen kan utgjøre store forskjeller. En del av meg ville gjerne fortsette med dette fordi det var så givende, likevel lokket nysgjerrigheten min meg til å teste ut hvordan det var å jobbe i butikk. I august fikk jeg jobb på Helios i Tønsberg og har stortrivdes med de utfordringer og gleder som møter meg der.

1. mai går ferden tilbake til Oslo og en ny spennende butikkjobb venter meg der. Det gir meg så mye energi å snakke med kunder og både lære av og å kunne lære bort kunnskap om mat. Jeg er overbevist om at vi er i gang med en matrevolusjon med fokus på mer ekte og naturlig mat. Hurra!

Jeg kommer til å fortsette å spre inspirasjon og informasjon på facebooksiden og på instagram, så følg meg gjerne der. Og ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger hjelp av en ernæringsterapeut. Jeg har mange dyktige kollegaer å anbefale rundt omkring i landet.

 

Her er noen glimt fra min hverdag. God uke til deg, gjør mer av det som gjør deg glad!

Smil fra Marianne

Image

Image

Image

One thought on “Ny hverdag, nye muligheter!

  1. Så hyggelig med et livstegn fra deg, Marianne! Og så hyggelig at du kommer tilbake til Oslo? Men betyr det du skriver at du helt har sluttet m ernæringsterapitimer?? Håper ikke det da:-)

Legg igjen en kommentar

